Aievea…

14/08/2010

Se vorbeşte pe la colţurile societăţii insitent despre genuri muzicale, manelism, rockerism şi alte asemenea fenomene… Ţinutele sociale sunt în mod greşit identificate cu preferinţele muzicale.

Oare?

Eu aş fi răspuns afirmativ pană când am încercat să găsesc cu Google o melodie celebră „Te-ai schimbat” a unui artist al cărui nume îmi scăpa pe moment.

Asta am găsit: http://www.google.ro/search?hl=ro&source=hp&q=te-ai+schimbat&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=

Asta căutam:

Îmi veţi da dreptate acum când vă spun că manelismul e aievea.

One Response to “Aievea…”


  1. […] fost primul comentariu (Alexandru) iar apoi au fost primii mei cititori … Florin , probabil primul cititor fidel, Oana, […]


Lasă un răspuns

